شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
تندیس سعدی با حضور وزیر فرهنگ رونمایی می‌شود

معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: دوشنبه، یازدهم اردیبهشت، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار و معاونان شهرداری تهران از تندیس سعدی رونمایی خواهد شد.

مجید قادری‌آذر، معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره تاریخ نصب تندیس سعدی بیان کرد: دوشنبه، یازدهم اردیبهشت، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار و معاونان شهرداری تهران از تندیس سعدی رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این تندیس سه و نیم متری برنزی و روی ارتفاع پایه 10 متری سنگی است. مقرر شده این اثر در میدانگاه سعدی کنار ایستگاه متروی «دروازه دولت» نصب شود.

معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام نمایشگاه کتاب تهران ادامه داد: درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز اکران‌های مخصوص معرفی را از هفته آینده خواهیم داشت.

قادری‌آذر افزود: برای رونمایی از تندیس با دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌ها در ارتباط هستیم و امیدواریم اکران شهری خوبی در سطح شهر داشته باشیم و مردم را به بازدید از این رویداد فرهنگی دعوت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها