پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
توزیع 2 هزار کارت دعای قنوت نماز عید فطر در زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از توزیع 2 هزار کارت دعای قنوت نماز عید فطر در زنجان خبر داد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با توجه به نزدیک شدن حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، اقدام به چاپ و توزیع کارت دعای قنوت نماز عید فطر در مساجد و مصلاهای نماز استان زنجان کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دعا در قالب کارت‌های کوچک جیبی طراحی و تدوین شده است که به نمازگزاران عید فطر در محل نماز عید فطر یبین نمازگزاران توزیع خواهد شد، اضافه کرد: طبق هماهنگی 2 هزار کارت در مساجد استان توزیع می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه امسال در 15 شهر استان زنجان و بیش از 850 مسجد استان نماز عید فطر اقامه خواهد شد، اضافه کرد: اقامه نماز در مصلی برگزاری نماز جمعه از ساعت 7 و 30 دقیقه به امامت آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان انجام خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با دعوت از مردم مومن و روزه‌دار استان برای حضور در مراسم نماز عید فطر گفت: البته در شهرستان‌ها هم این مراسم با حضور ائمه جماعات برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به برگزاری نماز عید فطر در شهر زنجان شامل میدان رسل، خیابان منتهی به مصلای نماز جمعه، پیاده راه سبزه میدان، تقاطع صدر جهان و خیابان منتهی به امامزاده (در صورت نیاز) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها