سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
برگزاری نمایشگاه کتاب استانی با حضور 30 ناشر برتر کشوری در زنجان

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب استانی با حضور 30 ناشر برتر کشوری در استان زنجان برگزار می‌شود.

ایرانه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان دائر شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب استانی از امروز آغاز به کار کرده و تا پایان فروردین دائر خواهد بود، افزود: ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه از 9 صبح تا 11 شب خواهد بود.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 30 ناشر برتر از کل کشور حضور دارند، اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته کتاب‌های این نمایشگاه با 30 تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل کتاب‌‌های کودک و نوجوان، تاریخ، روانشناسی، سبک زندگی و جامعه شناسی، آموزشی، کمک درسی، کتب دینی و مذهبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، کودکان، تاریخ و ادبیات، جغرافیا، آشپزی و ... است.

حیدری همچنین از برپایی غرفه تخصصی کتب قرآنی و اقلام فرهنگی مذهبی هم خبر داد و گفت: علاوه بر این برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب غرفه چادر مشکی اعلاء به قیمت کارخانه نیز در این نمایشگاه دایر است.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان درباره هدف از برپایی نمایشگاه‌های کتاب استاني اظهار کرد: فلسفه وجودی نمایشگاه کتاب استانی، تقویت کتاب و کتابخوانی و ارتقای شاخص کتابخوانی است.

وی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: مردم نیز راغب هستند که چنین مجموعه‌هایی تشکیل شود، چرا که برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند با تازه‌های نشر آشنایی پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها