دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
انتخابات هیات مدیره تعاونی چاپخانه‌داران برگزار شد

اعضای جدید هیات مدیره تعاونی چاپخانه‌داران انتخاب شدند.

حمید غفاری، رئیس هیات مدیره تعاونی چاپخانه‌داران در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی شرکت تعاونی چاپخانه‌داران، گفت: این مجمع عصر امروز دوشنبه (24 بهمن‌ماه) از ساعت 16 در هتل باباطاهر با حضور 184 نفر از اعضا برگزار شد.
 
وی افزود: در ابتدا هیات مدیره و بازرس فعلی گزارش عملکرد خود از فعالیت‌های هیات مدیره را به صورت کامل تشریح کردند.
 
غفاری با اشاره به برگزاری انتخابات بعد از مجمع عمومی، توضیح داد: حمیدرضا طاهری آشتیانی با  122 رای، محمدرضا نیکبخش با 116 رای، بهمن پورمند با 112 رای، حمید غفاری با 109 رای، مسعود فرشی فرید با 94 رای، محمدحسین پیشوای لاکانی با 87 رای و عباس محمودآبادی با 85 رای به‌عنوان اعضای هیات مدیره اصلی انتخاب شدند.
 
وی یادآور شد: عزیزالله نصرالهی با 54 رای و امیر شهلایی مقدم با 52 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره برگزیده شدند.
 
غفاری با اشاره به انتخاب بازرسان اصلی، گفت: محمد یوسفی دارانی با 96 رای، وحید منتظری با 95 رای و مجتبی هاشمی کرمانی با 93 رای به‌عنوان بازرسان اصلی و تقی سبزعلیان با 53 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
 
به گزارش ایبنا؛ این انتخابات میان دو گروه موسوم به «اتحاد و تعاون» و «تحول‌خواهان تعاونی» از اعضای تعاونی چاپخانه‌داران برگزار شد که با برگزاری این انتخابات، گروه «اتحاد و تعاون» برگزیده این رقابت شد.
 
ترکیب فعلی هیات مدیره تعاونی چاپخانه‌داران احمدرضا اعتمادمظاهری، حمید غفاری، بهمن پورمند، محمدحسین لاکانی، میرمجتبی هاشمی، حسین اسکویی و پرویز اخوان حیدری  هستند و محمد یوسفی به‌عنوان بازرس در تعاونی فعال است.
 
تعاونی چاپخانه‌داران تهران از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون ۴۶۶ چاپخانه‌دار در این تعاونی عضویت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها