دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
رونمایی از کتاب «حکمت فاضل» برگزار شد

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) از رونمایی اثر جدید این مرکز با عنوان «حکمت فاضل» خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، با اشاره به رونمایی اثر جدید این مرکز با عنوان «حکمت فاضل»، بیان کرد: آنچه امروزه جامعه بشری و جامعه ایرانی به آن احتیاج دارد، تخلّق به اخلاق انسانی و مکارم و فضایل اسلامی است. بر این اساس، طرح آیات و روایات اخلاقی که با فطرت بشری مطابقت دارد، و نفس حقیقت جوی انسان، در صورتی که به درستی و در قالب مناسب عرضه شود، می‌پذیرد؛ بسیار لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: سلسله بیانات آیت‌الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی که طی سال‌ها در کنفرانس‌ها، همایش‌ها و درس خارج ارائه شده است، ازسوی دو تن از محققان مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) جمع‌آوری و تبویب شده در قالب دو جلد بیش از 1200 صفحه روانه بازار نشر شده است.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: این اثر ارزشمند، شامل مباحثی، همچون جهاد اکبر، مقام یقین، اخلاص، یاد مرگ و لقای الهی، حفظ حقوق دیگران، شرح صدر، آثار گذشت و ایثار، و مباحث مهم اخلاقی دیگر است.

اکبری شاهرودی یادآور شد: پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این اثر، به فروشگاه واقع در مرکز فقهی یا شعبه خیابان ارم و یا شعبه فروشگاه کتاب در شهر مقدس مشهد، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537749494 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها