یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
انتقال اسناد مهم وزارت نیرو به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

اسناد مهم آرشیوی وزرات نیرو درباره تعیین سرحدات ارضی و رودخانه‌های مرزی به مخازن اسناد معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتقل شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ اداره کل فراهم آوری و ارزشیابی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در راستای اجرای قانون و مقررات این سازمان و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های خود در حوزه اسناد ملی؛  ازطریق همکاری با وزارت نیرو، تعدادی از اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی مربوط به دوره زمانی 1302 لغایت 1316 را به مخازن اسناد آرشیوی معاونت اسناد ملّی ایران منتقل کرد.
 
این اسناد در حوزه های مختلف  و درباره تعیین سرحدات ارضی و رودخانه‌های مرزی است که از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.
 
مکاتبه وزارت مالیه با وزارت فواید عامه و فلاحت و تجارت درباره هشدار به میرزا علی محمدخان، مکاتبه «محمود جم» رئیس‌الوزرا با اداره کل فلاحت و بررسی گزارش واصله از حکومت بنادر جنوب مبنی‌بر مشکل آب کشاورزی، اعلام امکان برداشت محصول صادراتی در حوزه پنبه درصورت همکاری اداره فلاحت در تأمین آب مورد نیاز،از جمله اسناد و مدارک مهم انتقالی وزارت نیرو به سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران است.
 
مکتوبات و نامه‌نگاری‌ها بین وزارت‌خانه‌های داخله، فلاحت و تجارت و فواید عامه مبنی‌بر حسن‌استفاده از حضور مهندسین طرق و شوارع مأمور نقشه‌برداری، تسطیح راه‌های شوسه کرمان و رفسنجان و .. از جمله اسناد و مدارک مهم  دیگری هستند که از طریق وزارت نیرو به سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتقل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها