چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
ترغیب مردم به خرید کتاب را در اولویت قرار داده‌ایم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: هفته کتاب یک نماد و زمان مناسبی برای معرفی کتاب‌های جدید و ایجاد انگیزه بیشتر برای مخاطبان حوزه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در خراسان‌رضوی، محمد حسین‌زاده با اشاره به اینکه هفته کتاب یک نماد است، بیان کرد: هفته کتاب زمان مناسبی برای معرفی کتاب‌های جدید و ایجاد انگیزه بیشتر برای مخاطبان حوزه کتاب است و باید برنامه‌های حوزه کتاب در طول سال تداوم داشته باشد. کتاب به‌عنوان یک محصول فرهنگی، باید تبدیل به خوراک فرهنگی خانواده‌ها شود. 

 وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی با همکاری سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، مجموعه‌ای از رویدادها برای اجرا در سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران درنظر گرفته شده است. 

حسین‌زاده با اشاره به برخی از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در هفته کتاب، اظهار کرد: عرضه بسته‌های ترویجی کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس ازجمله برنامه‌های ما در سی‌اُمین دوره هفته کتاب است. همچنین برنامه‌های مشاوره کتاب برای والدین درنظرگرفته شده است. ساخت کلیپ‌ها و برنامه‌های متفاوت که از طریق تلویزیون و رادیو استان خراسان رضوی و فضای مجازی پخش می‌شود از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه در این دوره از هفته کتاب، مقوله ترغیب مردم به خرید کتاب را در اولویت قرار داده‌ایم، گفت: مقرر شده اکران‌ شهری شعار سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با عنوان «ما همانیم که می‎‌خوانیم» در شهرهای مختلف استان خراسان رضوی صورت بگیرد. 

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها