چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
مدیر جدید حوزه علمیه خراسان انتخاب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین علی خیاط از استادان حوزه و دانشگاه و صاحب چندین اثر و کتاب، با رای اکثریت اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان به‌عنوان مدیر این حوزه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی، در صد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای عالی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط با رای اکثریت اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان به‌عنوان «مدیر جدید حوزه علمیه خراسان» برای مدت ۳ سال انتخاب شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط که هم‌اکنون ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی را عهده‌دار است، سابقه معاونت آموزش این دانشگاه و نیز رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه و همچنین فعالیت‌های علمی و پژوهشی متعددی را در کارنامه خود دارد.

مدیر جدید حوزه علمیه خراسان دارای مدرک سطح ۴ حوزه در رشته فقه و اصول از حوزه علمیه مشهد و دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.

پیش از این آیت‌الله سیدمصباح عاملی به‌مدت بیش از ۶ سال عهده‌دار این سمت بود.

«تجلی قرآن در نیایش معصومان(ع)»، «نیایش رضوی بستر تعمیم معنویت و تبیین آموزهای دینی»، «ادعیه فصل بالنده سیره معصومان(ع)»، «امامت در استنادهای قرآنی امام رضا (ع)»، «زیر ساخت‌های درونی ارتباط مؤثر در احادیث امام رضا(ع)»، «روش‌شناسی انتقال مفاهیم تربیتی از نگاه امام رضا (ع)» و «بازدارنده‌های ارتباط در گفتار و رفتار امام رضا(ع)» برخی از آثار حجت‌الاسلام و المسلمین علی خیاط، مدیر جدید حوزه علمیه خراسان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها