شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
دشمن ماهیت اعتقادی قدرت ایران را درک کرده است

سردار سلامی، در آئین رونمایی از کتاب‌های پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در قم گفت: دشمن ماهیت اعتقادی قدرت ایران را تا حدودی نسبت به گذشته درک کرده و به این باور رسیده است، جامعه ایرانی و به‌طور کل امت اسلام وقتی سست می‌شود که بنیان‌های اعتقادی و نظام باورهای او دچار سستی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزای کتاب ایران(ایبنا) در قم، مراسم رونمایی از ۳ عنوان کتاب پژوهشی، تبیینی پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با عنوان «ولایت پژوهشی سنن الهی در نظام تصمیم گیری سازمان»، «مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی» و «ولایت فقیه» با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تولیدات و دستاورد‌های پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: این پژوهشگاه در واقع زیربنای معرفتی نسبت به رسالت بزرگی که بر عهده داریم را می‌سازد. طراوت و تازگی مطالب و تولیدات آن نشان می‌دهد که این مجموعه، ساکن نیست.
 
وی ادامه داد: حُسن کار این مجموعه پویایی، روزآمدی و نوآوری در تولید محتوای غنی است و نگاه حقیقت‌جویانه و واقع‌بینانه نسبت به مسائل روز در تولیدات این مجموعه دیده می‌شود.
 
سردار سلامی بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های پژوهشگاه امام صادق(ع) در واقع آن را تبدیل به ذخیره گران قیمتی از مجموعه دانشگاه، معارف، تعالیم، اصول و ارزش‌هایی کرده که در مسیر حرکت، پیشرفت و توسعه مورد نیاز است.

وی افزود: در یک نگاه نقش این پژوهشگاه در مسیر حرکت انقلاب اسلامی و طول و عرض مرزهای انقلاب اسلامی است و دارای دامنه‌های محدود نیست. قلمرو این پژوهشگاه کل انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: آن چیزی که دشمن معتقد است می‌تواند از طرق آن ایران را در معرض فشار و آسیب قرار دهد نبرد در حوزه تفکر و اندیشه و اعتقاد است. به نظر من دشمن ماهیت اعتقادی قدرت ایران را تا حدودی نسبت به گذشته درک کرده است و به این باور رسیده که جامعه ایرانی و به‌طور کل امت اسلام وقتی سست می‌شود که بنیان‌های اعتقادی و نظام باورهای او دچار سستی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها