سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
جلد دهم «جنگاوران جوان» در بازار نشر ایران

جلد دهم مجموعه «جنگاوران جوان» با عنوان «امپراتوری نیهون‌جا» به قلم جان فلنگن و با ترجمه مسعود ملک‌یاری از سوی نشر افق منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ جلد دهم مجموعه دوازده‌گانه «جنگاوران جوان» با عنوان «امپراتوری نیهون‌جا» اثری از جان فلنگن، نویسنده استرالیایی به تازگی از سوی نشر افق وارد بازار نشر ایران شده است. این مجموعه به انتخاب نیویورک‌تایمز به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ها معرفی شده است.

در معرفی این کتاب آمده است که «پسر پانزده‌ساله چه‌طور می‌تواند مقاومت کند؟ جنگاوران یا رنجرها، با رفتارهای مرموزشان، همیشه ویل را عصبانی کرده‌اند. حالا ویل پانزده‌ساله برای شاگردی رنجر پذیرفته می‌شود. او هنوز نمی‌داند که رنجرها نگهبانان واقعی سرزمینش‌اند و تا رسیدن ارتش با دشمن می‌جنگند. نبرد بزرگی در پیش است. مورگاراث فرمانروای کوهستان باران و ظلمت، نیروهایش را جمع کرده تا به سرزمین پادشاهی حمله کند. او قسم خورده که این‌بار از جنگ دست خالی برنگردد.»
 
در بخشی از متن کتاب می‌خوانید:
«صدای فرمان در زمین آفتاب‌سوخته‌ی رژه و میان صف‌های سه‌گانه‌ی مردانی که دوشادوش هم رژه می‌رفتند طنین افکند. با هر قدم، میخ‌های آهنین کفش‌هایشان هماهنگ بر زمین فرود می‌آمد و صدای خفیف و موزونی ایجاد می‌کرد که گهگاه با صدای جرینگ‌جرینگ نامنظم سلاح‌ها و تجهیزات‌شان درهم می‌آمیخت و ضربات پاهایشان ابری رقیق از گردوغبار به دنبال‌شان بر جای می‌گذاشت.»
 
کتاب «امپراتوری نیهون‌جا» به قلم جان فلنگن با ترجمه مسعود ملک‌یاری در 576 صفحه و شمارگان هزار نسخه به بهای 245 هزار تومان از سوی نشر افق منتشر شده است.
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها