یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
درنگی بر کتاب «به رنگ خدا»

کتاب «به رنگ خدا» یکی از آثار انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی است که در آن روایت همسر یکی از شهدای شاخص لشکر 41 ثارالله کرمان مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «به رنگ خدا» شامل روایتی از همسر شهید «عبدالمهدی مغفوری» است که توسط سیده زهرا علمدار و فهیمه طاهری گوکی بوده است.
 
کتاب شامل داستان زندگی شهید عبدالمهدی مغفوری می‌شود که از شهدای شاخص لشکر 41 ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس است. این کتاب روایتی از زندگی شهید توسط همسرش است که فهیمه طاهری گوکی وظیفه مصاحبه و تحقیق آن را برعهده داشته و سیده زهرا علمدار نیز تدوین و نگارش کتاب را به سرانجام رسانده است.
 
در برشی از این کتاب  186 صفحه‌ای‌ می‌خوانیم:
برای خرید بچه‌ها را بیرون برد تا برایشان کفش بخرد. فروشنده کفشی آورد که رویه‌‌‌ی کفش با حروف انگلیسی نقاشی شده بود. با تعاریفی که فروشنده کرد، گفتم: مهدی اینها کفش‌‌های خوبی هستند، جنس خوبی هم دارند، گفت: «نه. روی این کفش‌‌ها انگلیسی نوشته شده». گفتم: «خب انگلیسی نوشته شده باشد، ایرانی هستند خارجی که نیستند! گفت: «نه خانم جان. تبلیغ بیگانه است، نباید این‌‌جور کفشی برای بچه‌‌ها خرید. کفشی خرید که نشانه‌‌ای از فرهنگ بیگانه نداشته باشد.»
 
کتاب «به رنگ خدا» توسط انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی (وابسته به کنگره‌ی شهدای استان کرمان) در سال 1400 منتشر شده و در حال حاضر یک نسخه از این اثر به شکل کتاب صوتی عرضه شده است.
علاقمندان جهت دریافت نسخه صوتی کتاب «به رنگ خدا» اینجا کلیک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها