دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی آیت‌الله شهید دستغیب شیراز مستندسازی می‌شود

تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی آیت‌الله شهید دستغیب شیراز مستندسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با هدف تبیین نقش کتابخانه عمومی آیت‌الله دستغیب در تحولات اجتماعی و فرهنگی شهر شیراز و مستندسازی تاریخ کتابخانه‌های عمومی ایران، دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در صدد مستندسازی تاریخ شفاهی کتابخانه عمومی آیت‌الله دستغیب شهر شیراز در قالب طرح‌ پژوهشی است.

تبیین نقش کتابخانه عمومی آیت‌الله دستغیب در تحولات اجتماعی و فرهنگی شهر شیراز به کمک ثبت و ضبط میراث غیرمکتوب؛ غنی‌سازی منابع رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی به کمک تجربه‌نگاری از نمونه‌های موفق بومی در زمینه کتابخانه‌های عمومی و جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات تاریخی درباره کتابخانه عمومی آیت‌الله دستغیب شهر شیراز ازجمله اهداف این پژوهش است.

پژوهشگران مجرب مقطع دکتری رشته‌های کتابداری(علم اطلاعات و دانش‌شناسی)، تاریخ و علوم‌اجتماعی که در زمینه تاریخ شفاهی سابقه انجام کار عملی دارند، پیشنهاده‌، مستندات و پیوست های خود را همراه با رزومه در دو قالب وُرد و پی. دی. اف تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۱ از طریق رایانامه به نشانی research@iranpl.ir ، به دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال کنند. برای انجام این طرح حداکثر ۷ ماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایبنا؛ پژوهشگران در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۲۵۷۹۱ داخلی ۱۳۹ تماس بگیرند و یا از طریق رایانامه research@iranpl.ir مکاتبه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها