سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت در ایران» از مبانی فقهی و اسلامی الگو گرفته است

کریم خورشیدوند درباره «نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت در ایران» گفت: با توجه به اینکه این رویداد از مبانی فقهی و اسلامی الگو گرفته و اگر بناست انقلاب اسلامی جامعه‌پردازی کند و نگاه تمدن‌ساز داشته باشد، دستگاه‌های دولتی نیز باید از آن بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

کریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت در ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان اینکه استاندار لرستان در حوزه تئوری‌های انقلاب اسلامی و زیرمجموعه‌های مختلف با نویسندگان و مولفین مختلف آشنایی دارند از غرفه مجمع  ناشران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

وی حضور روحانیونی که در حوزه‌های مختلف علمی ورود پیدا کرده بودند را یکی از نقاط قوت این رویداد دانست و افزود: به دلایل مختلف از‌جمله تحریم، جنگ تحمیلی، از اول انقلاب اسلامی تاکنون موفق نبوده‌ایم که علوم اسلامی را از مبانی فقهی مانند روان‌شناسی اسلامی، حقوق اسلامی، جامعه‌شناسی اسلامی و ... استخراج کنیم؛ به‌نظر می‌رسد نمایشگاه فرصتی مناسب است که دولت و دستگاه‌های دولتی و مردم بتوانند از آن بهره ببرند.

خورشیدوند ارتباط تنگاتنگ با نمایندگی قرارگاه خاتم در استان‌(قرارگاه صاحب‌الامر) را یکی از دلایل بازدید از نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با عنوان هم‌افزایی مدیریت برپا شده و هدف آن ایجاد هم‌افزایی بین گروه‌های فرهنگی و فعال است.



مدیرکل اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه فرصت بازدید از نمایشگاه کوتاه است، افزود: برای بازدید از نمایشگاه، روزهای بیشتری باید وقت گذاشت و مدیران از طریق آموزش‌هایی که از این نمایشگاه می‌توانند دریافت کنند، آن‌ها را به مجموعه‌های خود انتقال دهند.

خورشیدوند با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این رویداد افزود: با توجه به اینکه این رویداد از مبانی فقهی و اسلامی الگو گرفته و اگر بناست انقلاب اسلامی جامعه‌پردازی کند و نگاه تمدن‌ساز داشته باشد، دستگاه‌های دولتی نیز باید از آن بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بازدید از نمایشگاه را تلنگری دانست که نشان می‌دهد ایده‌ها و فکر‌های بسیاری وجود دارد و اگر به‌دنبال اصلاح فرآیند‌ها و ساختار‌ها هستیم، برگزاری چنین رویدادهایی موجب بهتر نشان دادن این ظرفیت‌ها خواهد شد.

خورشیدوند حضور شرکت‌های دانش‌بنیان را در این رویداد  چشمگیر ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم به سمتی پیش‌ برویم که این شرکت‌ها نیز به خوبی بتوانند، ظرفیت‌های خود را به دولت نشان دهند.

به گزارش‌ایبنا؛ پیش از ظهر امروز‌(4 مرداد) فرهاد زیویار، استاندار لرستان با حضور جمعی از فرمانداران و مدیران ستادی استانداری لرستان از نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت در ایران» در مصلای امام خمینی(ره) بازدید به عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها