دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کارگاه نویسندگی بایسته‌های نگارش داستان کودک و نوجوان  در مشهد برگزار می‌شود

کارگاه نویسندگی از سری برنامه های جنبی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی با حضور دبیر علمی جشنواره در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کارگاه نویسندگی با موضوع بایسته‌های نگارش داستان کودک و نوجوان با نگاه ویژه به تولیدات دینی و فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

فاطمه حسینی افزود: این کارگاه ازسری برنامه های جنبی جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی است که با حضور دکتر حمید رضا نویدی مهر دبیر علمی جشنواره به صورت رایگان و ویژه نویسندگان با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد و به همت موسسه بانوان ناشر و اهل قلم برگزار می شود.

وی زمان برگزاری کارگاه را هفتم اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 16 الی 19 بعدازظهر در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) واقع در بلوار وکیل آباد، خیابان هفتم تیر، میدان هشتم شهریور اعلام کرد .

علاقه مندان جهت ثبت نام در کارگاه میتوانند با شماره ۰۹۱۵۰۰۲۴۶۹۵ تماس بگیرند.

دبیرخانه جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی به میزبانی استان بوشهر و با موضوعات فرهنگ، معارف و آموزه‌های رضوی؛ سبک زندگی رضوی؛ فرهنگ زیارت؛ جلوه‌های مهربانی و مهرورزی در سیره‌ امام رضا علیه‌السلام؛ آموزه‎های دینی و تربیتی در سنت و سیرۀ امام رضا علیه‌السلام؛ امام رضا علیه‌السلام و خانواده و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان؛ امام رضا علیه‌السلام، عالم آل محمد صلوات‌الله‌علیه و آله؛ امام رضا علیه‌السلام و انقلاب اسلامی، آثار خود را در دو بخش کودک و نوجوان می پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها