پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» در قم برپا شد

سید‌مصطفی میرعرب رضی، مدیر نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» را در جهت ترویج فرهنگ قرآنی ضروری دانست.

سید‌مصطفی میرعرب رضی، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» که به مناسبت ماه مبارک رمضان در باغ راه حرم حضرت معصومه(س) در بلوار بهار قم برگزار است، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و برپایی نمایشگاه‌های قرآنی نیاز ضروری برای نسل جدید است و به همین منظور نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» راه‌اندازی شد.
 
مدیر نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» بیان کرد: این نمایشگاه یک بسته کوچک قرآنی است که آن را در قلب شهر برپا کردیم. با برپایی نمایشگاه‌های قرآنی، قرآن به میان مردم برده می‌شود تا پیوند با قرآن باعث رونق مباحث فرهنگی، رشد و تعالی جامعه و بهبود مسائل اخلاقی شود.
 
وی به برنامه‌های جنبی نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نشست تخصصی قرآنی به‌صورت برنامه زنده اینستاگرام راس ساعت ۲۲ با همکاری مجموعه دنیای کتاب اجرا می‌شود و استادان قرآنی در زمینه‌های قرآنی، روش‌های نوین آموزش قرآن آسیب‌های اجتماعی، خانواده عفاف و حجاب و ایثار برگزار می‌شود.
 
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: هر شب از ساعت 21 و 30 تا 22 و 30 دقیقه تلاوت‌های قرآنی، تواشیح سرود شعرخوانی و از ساعت 10 30 دقیقه تا 24 موسسه عمار به درخواست اداره کل ارشاد نمایش فیلم موقعیت مهدی را پخش می‌کند.
 
وی گفت: این نمایشگاه دارای غرفه ایثار و شهادت است که در آن محصولات فرهنگی مانند کتاب و دفتر و لباس با طرح شهدا با۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و در غرفه عفاف و حجاب هم گیره روسری، ساق دست، مقنعه، روسری و چادر و تکه کلام‌های قرآنی با نام فال خدا به افراد کم حجاب هدیه داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها