پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
مشارکت با تمام ظرفیت رسانه‌ای در نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی

محمد نقی‌پور گفت: با تمام ظرفیت رسانه‌ای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی‌(نمایشگاه مجازی کتاب) مشارکت داریم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمد نقی‌پور، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن اشاره به جلسات هماهنگی برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان‌ غربی عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ ما نیز با تمام ظرفیت رسانه‌ای و تبلیغی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پربارتر نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی نمایشگاه مجازی کتاب) با متولیان این رویداد ارزشمند مشارکت داریم.
 
وی افزود: رویکرد اثربخش شهردار کلانشهر ارومیه در زمینه تعامل و همکاری‌های مشترک شهرداری، مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های تابعه با ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی گامی مثبت و سازنده در مسیر هم‌افزایی و تحقق برنامه‌های فرهنگی است.
 
نقی‌پور، به هماهنگی بین سازمان‌های تابعه شهرداری برای همراهی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی اشاره کرد و توضیح داد: این همکاری برای برگزاری هرچه بهتر هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان‌ غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) در بهترین سطح قرار دارد؛ سازمان‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در کنار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در بستر فضای مجازی و در محیط حقیقی برای اطلاع‌رسانی به جامعه هدف با متولی برگزاری این نمایشگاه در حال همکاری هستند.
 
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه همچنین تاکید کرد: نصب بنرهای اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان‌غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) بر 30 سازه رول‌آپ در نقاط مرکزی، اصلی و محل‌های پرتردد شهر همچنین اطلاع‌رسانی این رویداد با الصاق پوستر در ناوگان حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه عمومی اعم از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر ارومیه از جمله وظایفی است که در اولین جلسه هماهنگی طرح و اجرای آن به سازمان‌ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه محول شود.
 
نقی‌پور در پایان تبلیغات در فضای مجازی با تهیه تیزر یا کلیپ معرفی هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان‌ غربی، نمایشگاه مجازی کتاب و نشر آن در فضای مجازی را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان برشمرد و گفت: فرهنگ‌سرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با توجه به رسالت رسانه‌ای خود در این زمینه به‌صورت جدی وارد شده و بخش اطلاع‌رسانی در فضای مجازی را با همراهی فعالان رسانه‌ای انجام می‌دهد.
 
هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی، نمایشگاه مجازی کتاب از هشتم دی‌ماه آغاز شده و تا چهاردهم دی‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها