سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
مجموعه پنج جلدی «مامان جونی و زیارت» منتشر شد

مجموعه 5 جلدی «مامان‌جونی و زیارت» در قالب کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی ب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، مجموعه «مامان‌جونی و زیارت» در قالب کتاب‌های پروانه به قلم مجید ملامحمدی و با ویراستاری کبری محمودی، تصویرگری اسماعیل چشرخ و طراحی جلد و صفحه‌آرایی علیرضا پوراکبری منتشر شده است.
 
دلتنگ امام رضا (ع)، در مهمانی امام رضا (ع)، ما گم شده‌ایم، سلام کردن ممنوع! و کبوتری که حرف می‌زد عناوین مجموعه 5 جلدی «مامان‌جونی و زیارت» هستند که در قالب داستان و دسته موضوعی زیارت امام رضا (ع) منتشر شده‌اند.
 
مجموعه قصه‌های مامان جونی و زیارت  درباره فلسفه و آداب زیارت است. داستان خانواده ای 4 نفره که با مادربزرگ و پدربزرگشان زندگی می‌کنند. و دلتنگ زیارت امام رضا (ع) هستند و تصمیم می‌گیرند با قطار به مشهد بروند. در این کتاب کودکان با زیارت‌گاه‌های مختلف از جمله قدمگاه و زیارت حضرت عبدالعظیم آشنا می‌شوند.  
 
مجید ملامحمدی نویسنده کودک و نوجوان، سردبیر مجله پوپک متولد سال 1347 هجری شمسی است و تاکنون بیش از 50 جلد کتاب در زمینه‌های داستان و شعر از وی منتشر شده است و حدود 20 عنوان از وی نیز در جشنواره‌های کتاب سال کشوری برگزیده شده‌اند.
 
مجموعه «مامان‌جونی و زیارت» در 5 جلد 24 صفحه‌ایی قطع وزیری کوتاه توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با قیمت هر جلد 18 هزار تومان برای گروه سنی ب روانه کتابفروشی‌ها شد.
 
اضافه می‌شود این مجموعه اول دی‌ماه امسال در مراسمی محدود در مشهد با حضور نویسنده و تعدادی دانش‌آموزان رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها