سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
مشاور رهبری از مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی دیدار کرد

علی‌اکبر ولایتی، عضو شورای عالی علمی مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی امروز(سه شنبه) در مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی حضور یافت و با کاظم موسوی بجنوردی، رئیس مرکز گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و عضو شورای عالی علمی مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، صبح سه‌شنبه، 23 آذر، با حضور در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، با «کاظم موسوی بجنوردی»، رئیس مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو شورای عالی علمی مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، صبح سه‌شنبه، 23 آذر، با حضور در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، با «کاظم موسوی بجنوردی»، رئیس مرکز، دیدار و گفت‌وگو کرد. جلسه‌ای که به‌تعبیرِ هردو، تجدیدِ دیدارِ یارانِ موافق و دوستانِ قدیم بود.

ولایتی در پایان این مجالستِ دوستانه، در گفت‌وگو با روابط‌عمومی مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، موسوی بجنوردی را فردی باهمّت و غیرت توصیف کرد که چه قبل و چه بعد از انقلاب، همواره به ایران خدمت کرده است و افزود: ایشان با تأسیس مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، خدمت بسیارارزشمند و ماندگاری به این سرزمین و فرهنگِ آن کرده و منشوراتِ آن، جزء بهترین آثار علمی و فرهنگیِ سال‌های پس از انقلاب است.

او همچنین درباره جایگاه این اثر علمی در فرهنگِ ایران و تأثیرگذاری‌اش در ترویجِ فرهنگ در میان تمامِ مردم گفت: قطعاً ایجاد دایره‌المعارف در هر حوزه فرهنگی، نقش اساسی در ماندگاری و توسعه آن فرهنگ و انتقال مفاهیم علمی و فرهنگی، از نسل‌های گذشته به نسل کنونی و البته نسل‌های آینده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها