دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
آیین رونمایی از 10 ‌عنوان کتاب کودک ترجمه‌شده به زبان چینی

طی مراسمی و با حضور مقامات فرهنگی، ناشران و پدید‌آورندگان ده عنوان کتاب ترجمه‌شده کودک که با حمایت طرح گرنت ایران به زبان چینی منتشر شده‌اند، رونمایی خواهد شد.

علی فریدونی، مدیرکل اداره دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برنامه‌ریزی این دفتر به مناسبت هفته کتاب گفت: چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه،  در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزبان جوزی هاو، رایزن فرهنگی سفارت چین در ایران، یاسر احمدوند معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و علی فریدونی مدیرطرح گرنت ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این مراسم نسخه چینی کتاب‌های «ماه‌من، ماه‌ما»، «پرنده، پسرک، قطار»، «من می‌ترسم»، «ماه و روباه»، «سارای مهربان» از انتشارات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان «چی بپوشم»، «کلاغ سیاه به سفر می‌رود»، «جناب قورباغه» از نشر طوطی، «صد دانه یاقوت» از نشر پیدایش و «شغالی در خم رنگ افتاد» از نشر نظر رونمایی خواهند شد.

فریدونی گفت: در این نشست همچنین ناشران و پدید‌آورندگان به طرح دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف کتاب کودک خواهند پرداخت. این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت آنلاین در صفحه رسمی گرنت در اینستاگرام  به نشانی Iranbookgrant قابل دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها