چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
درگذشت پیشکسوت صنعت چاپ خراسان رضوی

سیدجمال فیاضی پیشکسوت صنعت چاپ خراسان رضوی روز گذشته در سن ۵۹ سالگی در مشهد درگذشت.

سیدجلال فیاضی، برادر مرحوم سیدجمال فیاضی و از اساتید حوزه رسانه در خراسان رضوی و مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایرنا، با تایید این خبر، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، گفت: برادرم طی چند ماه اخیر به دلیل بیماری روده‌ای و پس از دو‌ مرحله عمل جراحی متاسفانه به کما و روز گذشته دار فانی را دواع گفت.

وی همچنین ادامه داد: پیکر مرحوم برادرم امروز چهارشنبه با حضور خانواده و جمعی از علاقمندان و مسئولان در بهشت‌رضای مشهد تشییع و به خاک سپرده می شود و مجلس ختم او نیز روز پنجشنبه 13 آبان از ساعت 14 تا 16 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد المنتظر مشهد واقع در بلوار شهید صادقی برگزار می‌شود.

در پیِ درگذشت این پیشکسوت صنعت چاپ، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در پیامی فقدان وی را به آقایان سیدهادی فیاضی مدیرعامل موسسه شهرآرا و سیدجلال فیاضی از پیشکسوتان رسانه کشور تسلیت گفت.

سیدجمال فیاضی از پیشکسوتان صنعت چاپ و نشر خراسان رضوی بود. وی فعالیت فرهنگی خود را در بخش تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی شروع کرد و سپس در بخش لیتوگرافی روزنامه قدس مشغول به کار شد. مرحوم فیاضی به مدت ۲۵ سال در حوزه چاپ و به‌ویژه لیتوگرافی فعالیت مستمر داشت و از پیشکسوتان صنعت چاپ‌ استان خراسان رضوی به شمار می‌رفت. فیاضی در زمینه لیتوگرافی جزو اساتید مطرح در خراسان رضوی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها