شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
انتشار همزمان دو رمان از نویسنده جوان اصفهانی

دو رمان «گمشده در مه» و «راز یک معما» اثر غزاله بزرگ زاده، نویسنده جوان اصفهانی منتشر شد. در هر دو رمان، شخصیت اصلی را یک زن به عهده دارد و مواجهه او با مسائل اجتماعی به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، به تازگی دو رمان فارسی از نویسنده جوان غزاله بزرگ زاده منتشر شده است. رمان «گمشده در مه» در ژانر عاشقانه اجتماعی، تلاش‌های دختری را به تصویر می‌کشد که از نعمت داشتن پدر و مادر محروم است و در پرورشگاه بزرگ شده است.

ستاره شخصیت اصلی این رمان پس از شناخت خود با چالش‌ها و بحران‌های بزرگ هویتی و اجتماعی روبه‌رو می‌شود اما فراز و نشیب زندگی را با اراده طی می‌کند. این رمان توسط انتشارات گفتمان اندیشه معاصر منتشر شده است.

«راز یک معما» دومین رمان غزاله بزرگ زاده است که توسط انتشارات روزگار انتشار یافته است. شخصیت اصلی این رمان نیز که یک زن است، خارج از وطن خود زندگی می‌کند. شادی که با مشکلات فراوانی روبه‌رو است ناگهان بر اثر یک اتفاق عجیب مجبور می‌شود به کشور بازگردد. بازگشت او با اتفاقات متعددی همراه است و پای  او را به یک موضوع جنایی باز می‌کند. این رمان نیز در ژانر اجتماعی عاشقانه نگاشته شده است. 

در هر دو رمان غزاله بزرگزاده شخصیت اصلی را یک زن به عهده دارد و مواجهه او با مسائل اجتماعی به تصویر کشیده می‌شود. غزاله بزرگزاده که دهه سوم عمر خود را سپری می‌کند نویسنده‌ای پرکار است که اکنون در حال نگارش سومین رمان خود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها