دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
اجرای طرح‌های مناسبتی فروش کتاب در دوران همه‌گیری مفید است

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه طرح فروش کتاب با تخفیف ویژه برگزار می‌کند.

سیدغلامرضا حسینی مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، گفت: اگر کتاب در دسترس مخاطب قرار گیرد، می‌تواند به افزایش سرانه مطالعه در نقاط مختلف کشور کمک کند و از طرفی در شرایط کنونی از متوقف شدن چرخه نشر جلوگیری کند.
 
وی گفت: اجرای طرح‌های مناسبتی به‌صورت مجازی به‌ویژه در ایام کرونا مفید است و می‌تواند عامل موثری برای رساندن کتاب به دست مخاطب باشد.
 
حسینی اضافه کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور و در راستای تکریم مخاطبان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طرح تخفیف خرید کتاب را برای علاقه‌مندان به کتاب در نظر گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اضافه کرد: 10 تا 50 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای بیش از 1000 عنوان از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان، مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر در این طرح در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: این طرح از تاریخ 5 مهر تا 21 مهر در حال برگزاری است و برای خریدهای بالای 50 هزار تومان ارسال به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.
 
حسینی بیان کرد: سازمان انتشارات پژوهشگاه برای علاقه‌مندان، علاوه بر کتاب‌های وابسته به پژوهشگاه امکان بازدید، انتخاب و خرید منتخبی از کتاب‌های سایر ناشران معتبر از جمله: سوره مهر، نشر بین‌الملل، نشر معارف، کتابستان و… فراهم آورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها