یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
حوزه هنری قم از خبرنگار ایبنا تجلیل کرد

همزمان با روز خبرنگار از سوی حوزه هنری قم از خبرنگار ایبنا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، همزمان با روز خبرنگار و با حضور رئیس حوزه هنری استان قم از یونس عزیزی خبرنگار ایبنا در حوزه‌ کتاب با اهدای لوح، تقدیر شد.
 
محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم ضمن تشکر از فعالیت‌های رسانه‌ای و پوشش خبرهای فرهنگی و حوزه کتاب،‌ گفت: دست نیازمان را به سمت اصحاب رسانه دراز می‌کنیم چرا که عرصه‌ فرهنگ و هنر نیازمند کار و فعالیت مستمر دستگاه‌های فرهنگی‌ و مطالبه‌گری اصحاب رسانه است.
 
وی بیان انتقاد را باعث رشد مدیران فرهنگی ارزیابی کرد و افزود: انتقاد در مسیر رشد است و دستگاه‌ها و مدیران فرهنگی برای رفع مشکل‌ها‌ و نقص‌ها، همیشه نیازمند نگاه ریزبین و نقادانه‌ی خبرنگاران هستند.
 
رئیس حوزه هنری قم تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های حوزه هنری قم در عرصه استانی، ملی و بین‌المللی با همان لحن و لهجه‌ای که از آن سراغ داریم، نیازمند توجه رسانه است و بخشی از برنامه‌های حوزه هنری تا وقتی در رسانه مورد توجه قرار نگیرد و منعکس نشود به ثمر نمی‌نشیند.
 
روزبهانی یادآور شد: امیدوارم نگاه ریزبین شما بتواند حوزه هنری را در مسیر رو به رشدش پیش ببرد تا همواره در مسیر درست گام برداریم.
 
در پایان این نشست از تلاش‌های یونس عزیزی خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در قم به خاطر پوشش اخبار در حوزه کتاب تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها