دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
روایت عاشقانه یک شهید و همسرش کتاب شد

کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» روایت زندگی مشترکِ ساده و صمیمی یک معلم شهید با همسرش در زنجان، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» روایت زندگی‌نامه و همسرانه‏‌ای ساده و صمیمی از خاطرات شمسی فلاحتی همسر معلم شهید، سید امیرحسین موسوی به چاپ رسیده و منتشر شد.

کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» توسط لیلا داورزنی زندگی کوتاه اما عاشقانه شمسی فلاحتی و شهید امیرحسین موسوی را روایت می‌کند.

نگارش این کتاب سه سال طول کشیده است و مطالب آن شامل مصاحبه با همسر شهید، خانواده و دوستان شهید امیرحسین موسوی در روستای حسن ابدال است.

نویسنده با حساسیت تام چندین ‏بار همراه این خانواده به روستای ابدال، زادگاه شهید موسوی، رفته و از نزدیک آنچه را که قرار است در کتاب بیاورد دیده‌ است.

 قرار گرفتن در آن خانه روستایی زیبا در نوشتن خاطرات به وی کمک فراوانی کرده‌ است. قسمت‏‌هایی از متن به درخواست راوی حذف و جاهایی کامل بازنویسی شد تا در نهایت خاطرات به صورتی داستان‏‌گونه و روان برای مخاطب روایت شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی 15 کتاب از سوی حوزه هنری زنجان گفت: از مجموع ۱۵ مورد کتابی که در مراحل کارشناسی و چاپ است، تقریبا ۹ مورد شامل شعر و داستان است که توسط حوزه هنری به چاپ می‌رسد.

امیر نعمتی با اشاره به اینکه در استان زنجان ما شاهد درخشش استعدادها و اتفاقات خوبی هستیم، اضافه کرد: در همین راستا حوزه هنری سیاست خود را در حمایت از نویسندگان و شعرا قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها