پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان برگزار می‌شود

همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت مجاهد نستوه و عالم مبارز، شیخ محمد خیابانی؛ نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی گفت: همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی؛ نشست تخصصی نگاهی به دستاوردهای مطبوعاتی نهضت آزادیستان در تبریز برگزار می‌شود.
 
مرتضی شفیعی با بیان این‌که آذربایجان و تبریز مهد پرورش علمای مبارز و فعالان برجسته مطبوعاتی در طول تاریخ بوده است، اظهار کرد: نگاهی به تاریخ آذربایجان نشان می‌دهد که این خطه زرخیز از ایران اسلامی همواره نقش محوری و اصلی در جریان‌های مختلف سیاسی، مطبوعاتی، فرهنگی، دینی و اقتصادی داشته است.
 
وی با اشاره به حضور اساتید و پژوهشگران برجسته تاریخ معاصر و مطبوعات کشور در این نشست گفت: سیروس برادران شکوهی، استاد تاریخ دانشگاه تبریز، عباس قدیمی، استاد تاریخ دانشگاه تبریز و محمد عزیزی راد، پژوهشگر تاریخ مطبوعات آذربایجان در این نشست تخصصی به طرح موضوع خواهند پرداخت.
 
شفیعی افزود: این نشست ششم دی ماه به همت خانه مطبوعات استان و ستاد همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
 
یادآور می‌شود؛ در آدرس های اینستاگرامی @Azarshnews و  @shahidkhiyabani  این نشست به صورت زنده برای عموم علاقه‌مندان پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها