یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
«پیک سیار کتاب» در قم استارت زد

به گفته رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با هدف اهدای کتاب به مردم در منازلشان به سبب شیوع ویروس کرونا، واحد «پیک سیار کتاب» در استان قم فعالیت خود را همزمان با شروع هفته کتاب آغاز کرد.

روح‌الله کریمی، رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، ضمن اعلام این خبر گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه «دنیای کتاب» قم در راستای بهره‌مندی علاقه‌مندان و تسهیل دسترسی آنها در ایام کرونا به کتاب «پیک سیار کتاب» در قم فعالیت خود را آغاز کرد.
 
کریمی اضافه کرد: «پیک سیار کتاب» به محل سکونت اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دنیای کتاب در حوزه کتابخوانی مراجعه می‌کند و به آنها کتاب هدیه می‌دهد.
 
رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌ای که به آن اشاره شد هر شهروند و علاقه‌مند به کتاب اگر در این ایام از مجموعه «دنیای کتاب» خرید انجام دهد ضمن اینکه از طریق «پیک سیار کتاب» محصول خریداری شده در محل سکونت تحویل داده می‌شود، دو کتاب در رده سنی بزرگسال و کودک هم به عنوان هدیه به شخص اهدا می‌شود.
 
وی در پایان با تاکید بر ترویج کتابخوانی در مناطق محروم گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده قرار است یک روز از هفته کتاب و کتابخوانی را به روستاهای قم اختصاص دهیم و «پیک سیار کتاب» با حضور در روستا به اهدای کتاب در بین اهالی روستا اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها