یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
«عبور از گذشته» به بازار کتاب می‌آید

کتاب «عبور از گذشته» نوشته پروفسور فرانسین شاپیرو با ترجمه عنایت‎اله شهیدی و عهدیه اکبری به زودی از سوی انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این کتاب راهنمایی مفید و کاربردی از خالق روان‌درمانی EMDR (حساسیت‌زدایی و بازپردازش با حرکات چشم) است. این روش که از پشتوانه پژوهشی و علمی بسیار بالایی برخوردار است تاکنون به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده تا زندگی شادتر و آسوده‌تری داشته باشند.

فرانسین شاپیرو در این کتاب ضمن معرفی EMDR، روش‌های شناسایی و مقابله با خاطرات پردازش‏نشده‌ای که ریشه دردهای روحی و جسمی‌ بوده و نحوۀ پاسخگویی ما در جهان را پایه‌ریزی می‌کنند، به زبان ساده و با مثال‌های بالینی فراوان آموزش می‏دهد.

عبور از گذشته، منبع ارزشمندی برای درمانگران، درمانجویان و همچنین برای بسیاری از افرادی است که هر روزه خاطرات دردناک و آثار تجربیات آسیب‌زا زندگی مبارزه می‏‌کنند. دکتر شاپیرو در این کتاب روش درمان EMDR  را در دسترس عموم قرار می‌دهد و با آموزش تکنیک‌های خودیاری، بهبودی از عوارض تروما را برای همه میسر می‏‌کند. نکته بسیار جالب و مفید دیگر کتاب آن است که خواننده می‌آموزد در چه شرایطی می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های کتاب به خود کمک کند و چه زمانی نیاز به مراجعه به درمانگر دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها