دوشنبه ۴ آذر ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۳
«جسارت امید» ،پر فروش ترین کتاب سیاسی آمریکا

همزمان با دستیابی اوباما به کرسی ریاست جمهوری، کتاب‌های او و کتاب‌های مربوط به او در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، «انجمن کتاب سیاسی» به تازگي به رده‌بندی پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا پرداخت كه بر  اساس آن، کتاب «جسارت امید» که اوباما آن را نوشته ،در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا قرار گرفت. 

کتاب «رؤیاهایی از پدرم» که به شرح خاطرات اوباما در مورد زندگی خود به عنوان فرزند مردی آفریقایی و مادری آمریکایی می‌پردازد نيز در رده دوم ايستاد.

بررسی اين فهرست نشان می‌دهد کتاب «سفر آمریکایی باراک اوباما» تألیف جمعی از نویسندگان مجله «لایف» که با نگارش وقایع مربوط به تولد اوباما در هائیتی آغاز می‌شود، توانسته است رده چهارم را به خود اختصاص دهد. 

همچنين کتاب«خیزش باراک اوباما» اثر «پیت سوزا» در رده هشتم و «اوباما» اثر «دبورا ویلیس» و «کوین مرید» در رده پانزدهم جای گرفته‌اند. این کتاب حاوی تصاویر 18 ماه رقابت انتخاباتی اوباما است.

کتاب«مایکل» اثر «لوزا موندی» نویسنده واشنگتن پست به عنوان نخستین کتابی که به ارائه تصویری خودمانی از خانم مایکل اوباما، می‌پردازد نیز در رده سيزدهم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط