دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
برده‌داری مدرن چگونه است؟

یکی از جدیدترین آثار منتشر‌شده در موضوع یهود و صهیونیسم، کتاب «برده‌داری مدرن»، تألیف حمید عبدالکریمی چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در موضوع یهود و صهیونیسم، کتاب «برده‌داری مدرن»، تألیف حمید عبدالکریمی است که به تازگی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

مؤلف این کتاب سعی کرده با نگاهی جدید و متفاوت به وجوهی از ماهیت شیطان‌صفتان عصر حاضر که با شعار فریبنده «نظم نوین جهانی»، به دنبال ایجاد یک حکومت جهانی و به بردگی‌کشیدن انسان هستند و با بررسی اهداف و برنامه‌های شوم و پنهان صهیونیسم، به جامعه و آحاد مردم آگاهی بخشد و عموم را در برابر این ویروس‌های ظاهرفریب، واکسینه کند.

حمید عبدالکریمی در تألیف این کتاب که نخستین اثر تحقیقی و پژوهشی اوست، از بیش از صد منبع و مأخذ مهم و قابل استناد استفاده کرده و کتاب را در سه فصل نگاشته شده است.

فصل نخست، به برده‌داران (شیطان‌صفتان) عصر حاضر می‌پردازد و از منظر قرآن کریم و کتاب‌های اعتقادی آنان را معرفی و بررسی می‌کند.

فصل دوم به معرفی ابزارهای برده‌داری پرداخته و از نُه ابزار به‌طور مفصل نام برده و بحث می‌کند که برخی از این ابزارها عبارتند از: شبکه‌سازی و نفوذ، رسانه و تبلیغات، بانک و پول، بت علم و «ایسم»‌سازی، تحریف ادیان الهی، تخریب بنیان خانواده و غیره.

در فصل سوم نیز به معرفی و نمایاندن راه نجات و برون‌رفت از توطئه‌ها و برنامه‌های شیطان‌صفتان می‌پردازد.

این کتاب در 477 صفحه، قطع وزیری و با شمارگان 500 نسخه، در مرداد ماه 99 چاپ و با قیمت 85 هزار تومان به تازگی راهی بازار نشر کشور شده است.  

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    سلام و تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها