شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
جشنواره ملی كتاب‌خوانی رضوی پويايی فرهنگی را فراهم می‌کند

 بهرام سرمست، استاندار قم در پیام خود به دهمین جشنواره ملی كتاب‌خوانی رضوی، برگزاری این جشنواره را باعث پويايی فرهنگی، اشاعه و ترويج فرهنگ كتاب و كتاب‌خوانی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، در پیام بهرام سرمست آمده است:
 
«در فرهنگ و باور دينی ما، كتاب عنصری بسيار با اهميت و ارزش‌آفرين، ميراثي جاودان و مطالعه و انس با آن نردبانی مطمئن برای رسيدن به رشد و كمال و فرهيختگی است.
 
در خجسته ايام دهه كرامت، دهه معطر به عطر سه نور تابناک از سلاله پاک امام كاظم(ع)، برگزاری دهمين جشنواره ملی كتاب‌خوانی رضوی اقدام قابل تحسينی است كه علاوه بر تبليغ و تبيين سيره، شخصيت و ابعاد زندگانی هشتمين حجت سرمد حضرت امام رضا(ع)، خواهر طاهر آن امام رئوف حضرت فاطمه معصومه‌(س) و ديگر بزرگان منتسب به اين خاندان مطهر، زمينه را برای پويايی فرهنگی، اشاعه و ترويج فرهنگ كتاب و كتاب‌خوانی فراهم خواهد كرد.
 
ضمن تشكر از بانيان و دست‌اندركاران اين رويداد فاخر، از عموم كتاب دوستان و فرهيختگان به‌ويژه نهادها و اقشار مختلف مردم شريف و فرهنگ‌دوست استان قم برای شركت در اين جشنواره دعوت و اميدوارم با مشاركت گسترده و پرشور همه علاقه‌مندان به فرهنگ دينی و محبان اهل بيت(ع)، جشنواره‌ای باشكوه و شايسته‌تر از دوره‌های قبل برگزار و شاهد آثار و بركات آن در ترويج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در بین خانواده‌ها باشیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها