دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
فروشگاه کتاب تخصصی زنان و خانواده در قم راه‌اندازی شد

مدیرعامل مرکز نشر هاجر به اشاره به تاسیس فروشگاه کتاب تخصصی زنان و خانواده از سوی این نشر، گفت: در این فروشگاه تمام کتاب‌ها از مؤلفان و ناشران مطرح حوزه زنان و خانواده جمع‌آوری شده است.

احمد شایانفر مدیرعامل مرکز نشر‌ هاجر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اعلام اینکه این موسسه انتشار‌اتی، یک فروشگاه کتاب در حوزه تخصصی زنان و خانواده راه‌اندازی کرده است، گفت: در فروشگاه نشر‌ هاجر بیش از 800 عنوان کتاب با موضوعات تربیت کودک، مشکلات زناشویی، همسرداری، معیارهای انتخاب همسر، ازدواج آسان، تنظیم خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده، روابط عاطفی زوجین در خانواده، اخلاق در خانواده و جایگاه زن در خانواده جمع آوری شده است که به‌زودی این تعداد به 2000 عنوان کتاب خواهد رسید.
 
شایانفر تصریح کرد: در این فروشگاه تمام کتاب‌ها از مؤلفان و ناشران مطرح حوزه زنان و خانواده جمع‌آوری شده است و در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 
مدیر نشر‌ هاجر تصریح کرد: نشر‌ هاجر با بیش از 15 ناشر از قبیل بوستان کتاب، اسراء، نشر معارف، خادم الرضا (ع)، اخلاق، بسیج دانشگاه امام صادق (ع)، دارالعلم، مؤسسه امام خمینی (ره)، مرکز مشاوره مأواء، انتشارات جامعه المصطفی و جامعه الزهرا (س) همکاری دارد و آثار آن‌ها در فروشگاه نشر‌هاجر عرضه می‌شود.
 
وی به برنامه‌های سال جدید نشر‌ هاجر اشاره کرد و یادآور شد: از جمله برنامه‌های نشر‌ هاجر در سال جدید راه‌اندازی انتشارات تخصصی در حوزه زنان و خانواده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها