یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
اعتبار مشتری‌ها در کتابفروشی موفق ایالت فلوریدا

کتابفروشی تیلیکوم اولین بار توسط ملوانان اروپایی که به آمریکا آمده بودند تاسیس شد که تا کنون به همین نام در این ایالت مشغول به فعالیت است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از کرونلاین (chronline)، 62 طبقه موضوعی کتابفروشی تیلیکوم در شهر سنترالیا ایالت فلوریدا آمریکا امکانی برای دوستداران کتاب فراهم آورده است تا بتوانند تخیلات خود را در تمام زمینه‌های داستانی پرورش دهند.

این مقدمه شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی شعار کتاب فروشی مذکور سفر ادبی برای بالا بردن تجربه خوانندگان کتاب‌ها برای نوشتن است که این کار را با کتاب‌های دست دوم به خوبی انجام داده است.

گری لاکارد صاحب این کتابفروشی درباره شغلش می‌گوید: من هر روز در مکانی می‌نشینم که انبار اطلاعات از داستان‌های مختلف است و هر کسی بخواهد تخیل خود را بالا ببرد می‌تواند از کتاب‌های اینجا کمک بگیرد.

کتابفروشی تیلیکوم اولین بار توسط ملوانان اروپایی که به آمریکا آمده بودند تاسیس شد که تا کنون به همین نام در این ایالت مشغول به فعالیت است.

یکی از فعالیت‌های منحصر به فرد این کتابفروشی عدم توجه به کتاب‌های پرفروش آمریکاست چون خود لاکارد اعتقاد دارد این کتاب‌ها بیشتر نتیجه تبلیغات و احساسات کاذب مردم فروش می‌کنند درحالی‌که بسیاری از داستان‌ها وجود دارند که در عین گمنامی دارای محتواهای عمیق‌تری هستند.



لاکارد می‌گوید من همیشه سعی کردم در کتاب فروشی‌ام از هر نویسنده‌ای کتاب داشته باشم تا بتوانم تمام سلیقه‌ها را پوشش داده باشم.
یکی از روش‌های فروش کتاب در این کتابفروشی به گفته لاکارد این است که کسانی که مایل باشند می توانند کتاب خوانده شده را با کتاب‌های جدید به نصف قیمت خریده شده تعویض کنند.
 
لاکارد به مشتری های خود که اقدام به خرید کتاب می‌کنند اعتباری می‌دهد که در خریدهای بعدی می‌توانند از این اعتبار به عنوان تخفیف برای خریدهای کتاب‌های بعدی استفاده کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها