شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
دو کتاب تازه از محمود ملکی‌راد در نمایشگاه عرضه شد

محمود ملکی‌راد، محقق و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از عرضه دو عنوان کتاز تازه خود در نمایشگاه امسال کتاب تهران خبر داد.

محمود ملکی‌راد محقق و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به انتشار دو عنوان کتاب خود از سوی این پژوهشگاه و عرضه آنها در نمایشگاه امسال کتاب تهران، گفت: کتاب «خانواده و زمینه‌سازی ظهور» به موضوع نقش فرد و خانواده مسلمان در تربیت ولایی نسل منتظر می‌‌پردازد و برای ایفای درست این نقش، از فنون تربیت نسل ولایی زمینه‌سازان ظهور، بحث کرده است.

ملکی راد به کتاب «کارکردهای اجتماعی اعتقاد به مهدویت» نیز اشاره کرد و افزود: در این کتاب هم کارکرد اجتماعی مهدویت در ساحات فرهنگ، نهادهای اجتماعی و نظام اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه کتاب سومی هم با عنوان «نقش انتظار در تعالی خانواده» به قلم بنده در دست چاپ و نشر توسط پژوهشگاه است، ادامه داد: علاوه بر این کتب، دو عنوان کتاب دیگر از بنده توسط ناشران دیگر نیز به چاپ رسیده است که عبارتند از: «قرآن و سنت‌های الهی» و «حکومت در نهج‌البلاغه آموزه‌ها و راهکارها».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها