شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۸
جایزه ادبی ایران برگزار مي‌شود

جایزه ادبی ایران به كوشش انجمن ادبيات اينترنتي در دو بخش شعر و داستان کوتاه و با موضوع آزاد برگزار می‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در فراخوان اين جايزه آمده است: «این فراخوان یک جایزه ادبی مستقل است که می‌خواهد متفاوت نیز باشد. هر کس فارغ از هر جایگاهی که در آن است و با هر دیدگاهی می‌تواند مخاطب این فراخوان باشد.»

شرکت‌کنندگان ـ بدون هيچ محدوديت سني ـ می‌توانند در هر دو بخش شعر و داستان شرکت و براي هر بخش، دو اثر ارسال كنند. 

نشریات ادبی اینترنتی نيز می‌توانند از میان آثار منتشرشده در سال گذشته (اول فروردین 86 تا 29 اسفند 86) حداکثر 10 اثر در هر بخش شعر و داستان ارسال كنند.

در ادامه اين فراخوان آمده است: «اگرچه در پایان در هر بخش شعر و داستان سه نفر برگزیده خواهند شد ولی آثار دیگری که شرایط چاپ را دارا باشند اعلام خواهند شد تا ضمن چاپ در کتاب‌های جایزه ادبی ایران، فرصتی برای بهتر دیده شدن نوشته‌های قابل تامل اما مهجور پدید آید.»

شركت‌كنندگان مي‌توانند تا سي و يكم مرداد آن دسته از آثار خود را كه تا كنون در جايي چاپ و منتشر نكرده‌اند به همراه مشخصات کامل، نشاني پستی، شماره تماس و پست الکترونیکی و ترجیحا با فونت Tahoma در فایل word ذخیره و سپس به نشاني اينترنتي info@jayezeyeadabi.com ارسال كنند.

دبيرخانه اين جايزه در مشهد، خیابان سناباد، ارم شمالی یک، پلاک 42، کد پستی 9183936799 واقع است. شماره تلفن 8452176 0511 نيز براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين جايزه، اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها