دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۹
احمد، ابوالفضل را شناخته است

محمدجواد محبت شاعر كرمانشاهي و از دوستان قديمي احمد عزيزي، خبر از بهبودي اين شاعر داد و گفت: او پسرش ابوالفضل را در روزهاي گذشته تشخيص داده و شناخته است و اين، نشانه تغيير و بهبود سطح هوشياري وي است.\

محبت در اين‌باره به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: خوشبختانه در روزهاي گذشته احمد عزيزي توانسته است برادران، همسر و پسر خود را تشخيص دهد و بشناسد.

وي در توضيح بيشتر افزود: در چشمان احمد عزيزي در روزهاي گذشته به هنگام مواجه شده با نزديكانش، بارقه هايي از هيجان و شور ديده شده كه نشان از هوشياري او و بهبودي نسبي دارد.

محبت با ياد از نخستين روزهايي كه با احمد عزيزي آشنا شده است، يادآور شد: آشنايي من با او به 27 سال پيش بازمي‌گردد كه او در منطقه سر پل ذهاب، شاگرد كلاس پنجم من بود. بعدها من چند شعر از او را براي عليرضا طبايي فرستادم كه او هم با شگفتي به همراه شرحي بر پيشاني شعرها، آنها را در مجله‌اي منتشر كرد.

اين شاعر ادامه داد: احمد پس از اين ماجرا، به صدا و سيماي كرمانشاه رفت و از آنجا به تهران. در تهران با روزنامه جمهوري اسلامي كار كرد و با ميرحسين موسوي آشنا شد و در نهايت، با انتشار آثارش در دهه 60، شد احمد عزيزي.

احمد عزيزي هم اكنون نياز به دستگاه‌هاي كمكي ندارد، از راه دهان غذا مي‌خورد و متخصصان مشغول بررسي شرايط براي انتقال او به تهران هستند. اين شاعر اواسط اسفندماه سال گذشته بر اثر عوارض قبلي و مغزي در بيمارستان امام رضا(ع) كرمانشاه بستري شده بود و سپس، به حال كما رفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط