دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
ارایه آثار جدید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در کتابفروشی‌ها

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: انتشارات این پژوهشگاه شش جلد کتاب جدید را در حوزه دین، فعالیت‌ها و پژوهش‌های دینی با موضوعات مختلف منتشر کرده است./

محمد حسین کاظمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «مبانی مدیریت دولتی» به قلم روح‌الله نوری و کتاب «کاربرد روش چشم‌انداز در آزادی سیاسی جمهوری اسلامی ایران» به قلم دکتر محمود علی‌پور گرجی از جمله کتاب‌هایی محسوب می شوند که با نگاه به مبانی دینی نگاشته شده‌اند.

وی افزود: همچنین کتاب «بررسی تاریخی تعامل فکری و سیاسی امامیه» به قلم دکتر محمدرضا بارانی، برنده جایزه کتاب فصل، از سوی انتشارات پژوهشگاه منتشر شده‌است. 

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: کتاب «مدیریت منابع انسانی با رویکرد اسلامی» در دو جلد (جلد نخست به قلم دکتر عبدالله توکلی و ابوالفضل گائینی و جلد دوم به قلم دکتر رضا نجاری و ابوالفضل گائینی) و کتاب «مدیریت اسلامی مدل‌ها و موانع تحقق آن در جامعه و سازمان‌ها» به قلم دکتر حسن عابدی جعفری و حمیدرضا معصومی‌مهر از دیگر کتاب‌های جدید انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه‌اند.

کاظمی‌زاده در پایان عنوان کرد: کتاب «پژوهش‌های مدیریت اسلامی تطابق‌ها، آسیب‌ها و راهکارها» به قلم امیر اعظمی نیز دیگر کتاب جدید پژوهشگاه است که به‌زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط