دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی

رییس هیات مدیره موزه عبرت از برگزاری نمایشگاه کتاب در ایام هفته کتاب خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از هزار عنوان کتاب با محوریت انقلاب اسلامی عرضه خواهد شد./

مجتبی قانعی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: موزه عبرت ایران در ایام بیست‌ویکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان «فجرآفرینان» اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، بیش از هزار عنوان کتاب از مرکز بررسی اسناد تاریخی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی و دفتر ادبیات انقلاب اسلامی ارایه می‌شود.

قانعی با بیان این‌که کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: موزه عبرت ایران امسال، 21 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی منتشر کرده‌است که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

رییس هیات مدیره موزه عبرت ایران افزود: نمایشگاه کتاب «فجرآفرینان» از نخستین روز هفته کتاب به مدت 10 روز از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

وی همچنین از برگزاری نشست تخصصی با حضور نویسندگان و شاعران عرصه انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کتاب خبر داد و گفت: در این نشست، حدود یکصد تن از نویسندگان و شاعران فعال ِ پیش از انقلاب اسلامی گرد می‌آیند و به بیان خاطرات خود می‌پردازند. همچنین در  نشست در این باره ‌که چگونه نویسنده یا شاعر شده‌اند و این موضوع که آثار آن‌ها چه محتویاتی را دربرداشته‌است که زمینه دستگیری و شکنجه آن‌ها را توسط رژیم پهلوی فراهم کرده‌است، بحث خواهد شد.

قانعی افزود: پایگاه اطلاع‌رسانی موزه عبرت ایران در هفته کتاب، در بخش «اخبار موزه عبرت» اخبار ویژه هفته کتاب دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها را عرضه می‌کند. همچنین در این بخش به معرفی تازه‌های نشر حوزه انقلاب اسلامی می‌پردازد. معرفی هفته کتاب و ایام این هفته از دیگر ویژه‌برنامه‌های بخش «اخبار موزه عبرت» این پایگاه به شمار می‌آید.

بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب، آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبانماه تا دوم آذرماه امسال، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط