سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
علوم کاربردی در تیراندازی با کمان کتاب شد

کتاب «علوم کاربردی در تیراندازی با کمان» اثر مشترک دکتر مهدی طالب‌پور، دکتر محمد کشتی‌دار و بهزاد بهزادنیا به زودی از سوی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب در شش فصل به مباحثی مانند تاریخچه تیراندازی در ایران و جهان، تجهیزات تیراندازی با کمان،‌ آموزش تیراندازی با کمان، تون‌آپ کمان، ‌آمادگی جسمانی و تغذیه کمانداران و قوانین و مقررات تیراندازی با کمان می‌پردازد.

در «علوم کاربردی در تیراندازی با کمان» سعی شده است با استفاده از تجربیات و تحقیقاتی که در زمینه تیراندازی با کمان انجام شده و  با استفاده از تجربیات نویسندگان این ورزش مخاطبان و پژوهشگران به طور تخصصی و پیشرفته با رشته وزرشی تیراندازی با کمان آشنا شوند.

در زمینه ورزش تیراندازی کتاب‌های متعددی به زبان‌های دیگر وجود دارند اما در کشور ایران در زمینه آموزش قوانین، تجهیزات و اجرای تیراندازی با کمان مطالبی به صورت جامع و علمی وجود ندارند.

نخستین چاپ کتاب «علوم کاربردی در تیراندازی با کمان» با شمارگان یک هزار نسخه در 234 صفحه و به بهای 70 هزار ريال به زودی از سوی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی روانه بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط