چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
«هنگام نیایش چه می‌کنیم؟» در بوته نقد

نشست هفتگی شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب «هنگام نیایش چه می‌کنیم؟» اختصاص دارد. این نشست با حضور دکتر قاسم کاکایی، دکتر غلامرضا خاکی و دکتر حسین محمودی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برپا خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «هنگام نیایش چه می‌کنیم؟» در باب نیایش و سرشت ایمان به قلم «ونسان برومر» با ترجمه‌ اشکان بحرانی و مسعود رهبری به تازگی از سوی نشر هرمس منتشر شده است .

این اثر با مقدمه، ویرایش و تعلیقات قاسم کاکایی راهی بازار کتاب شده است. ونسان برومر فیلسوفی جهانی و سرشناس به شمار می‌آید که تلاش‌هایش را بر ساماندهی الهیات مسیحی نیز متمرکز کرده است.

برومر در کتاب «هنگام نیایش چه می‌کنیم؟» با شفافیت و موشکافی به این پرسش عملی می‌پردازد که نیایش چه اهمیتی دارد و آیا نیایش صرفا ریاضتی روحی و شخصی است یا چیزی بیش از آن محسوب می‌شود؟ برومر می‌گوید که نیایش کلید فهم چیستی خداست.

این نشست سه‌شنبه (۱۹ شهریور) از ساعت 16 و 30 دقیقه در محل اجرای نشست‌های هفتگی شهر کتاب به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط