چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
مسابقه کتابخوانی اینترنتی «بر آستان جانان» برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از فضای اینترنت در مسابقات کتابخوانی و ارتقای مطالعه، مسابقه کتابخوانی اینترنتی «بر آستان جانان» را در ماه رمضان برگزار می‌کند._

محمد دکامئی، مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر بیان کرد: این مسابقه که بخشی از مجموعه برنامه‌های فرهنگی سازمان در ماه مبارک رمضان است در دو موضوع «روزه» و «مهربانی» طراحی شده است. بر همین اساس نسخه الکترونیکی چند فصل از کتاب «راهنمای جامع روزه‌داری» و فایل صوتی آیاتی از «قرآن کریم» مبنای این مسابقه هستند.

وی افزود: مسابقه در سه مرحله و به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران با توجه به زمینه‌ مطالعاتی و علاقه خود می‌توانند به سوالات هر یک از منابع ذکر شده یا همه‌ پرسش‌ها پاسخ دهند. میزان جوایز با توجه به امتیازات کسب شده متغیر است. همچنین در طراحی سوالات و صفحات مسابقه تلاش شده تا از گرافیک زیبا و سهولت کاربری استفاده شود. 

دکامئی گفت: با توجه به این‌که یکی از دل‌مشغولی‌های اصلی طراحان، آسان بودن شرکت در مسابقه بوده است، شیوه‌ پاسخگویی شهروندان نیز به صورت مجازی و از طریق درگاه اینترنتی www.farhangsara.ir صورت می‌گیرد. 

مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: این مسابقه با همکاری مدیریت امور کتابخانه‌ها و فرهنگسرای مجازی سازمان از 19 تیر ماه تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مخاطبان مسابقه تمامی علاقه‌مندان سراسر کشورند. 

وی یادآور شد: به 10 نفر از نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی اینترنتی «برآستان جانان» پنج میلیون ریال و به 100 نفر از آن‌ها، پانصد هزار ریال اهدا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن گویای سازمان با شماره‌ 1837 تماس بگیرند یا به پورتال‌های www.tlib.ir و www.farhangsara.net مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها