دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
«از کرامت درویشانه تا کرامت انسان» در قاب کتاب

مسوول علمی و اطلاع‌رسانی نشر دلیل ما از به پایان رسیدن مراحل نشر کتاب «از کرامت درویشانه تا کرامت انسان» خبر داد و گفت: این اثر را محمدهادی ابراهیم‌نژاد به رشته تحریر درآورده و به زودی در بازار نشر عرضه می‌شود.-

فرید مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: کتاب از کرامت درویشانه تا کرامت انسان در سه بخش «دستگاه امور غیر عادی»،‌ «کرامت‌های درویشانه؛ ستمی بس ناروا» و «در جست‌وجو کرامت انسانی» تالیف شده است.

وی ادامه داد: نخستین بخش کتاب انسان به توضیحاتی درباره امور غیرعادی در دستگاه شیطانی و امور غیرعادی در دستگاه الهی می‌پردازد.
مسوول علمی و اطلاع‌رسانی نشر دلیل ما عنوان کرد: در بخش دوم این اثر از برخی کرامت‌های درویشانه با توضیحات آن و فاضله انجام‌دهندگان آن با اعتقادات اسلامی سخن به میان می‌آید. در آخرین بخش کتاب از کرامت درویشانه تا کرامت انسان هم مبحث کرامت انسانی توضیح داده شده است و چگونگی رسیدن به آن و همچنین مبحث ریاضت در اسلام مطرح می‌شود.

وی با بیان این‌که در فصل آخر بخش سوم این اثر با عنوان «پای سخن رهیافته‌ای به کرامات انسانی» موعظه‌ای از یکی از بزرگان به طور کلی آورده شده است، گفت: نخستین چاپ کتاب از کرامت درویشانه تا کرامت انسان با شمارگان یک هزار نسخه، در 316 صفحه و به بهای 100 هزار ريال به زودی در بازار نشر توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط