یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
راز یک فریب برای دوازدهمین‌بار فاش شد

چاپ دوازدهم كتاب «راز يک فريب» نوشته يوسف غلامی از سوی دفتر نشر معارف به تازگی منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ این كتاب در هفت فصل بهای يک لباس، بازسازی انديشه، آفات خوشبختي، نقاشی خدا، شكوه و اقتدار زن، حجاب و آزادی، آرامش و امنيت روانی در سايه آزادی جنسی و خواب مغناطيسی زنان و آن‌گاه مردان تنظيم و تدوين شده است.

مخاطبان این کتاب با موضوعاتی نظیر حجاب؛ آغاز يک راه، شنيدنی‌های زنان خيابانی، پيدا بودن يک تار مو!، حجاب؛ ميوه شناخت، آفات خوشبختی، زن؛ برتر يا كمتر از مرد و يا مشابه؟، حجاب؛ تأكيد بر حق متفاوت بودن زن با مرد، گفت‌وگو با دختران در كاليفرنيا، خصوصيات زنان، حجاب و حفظ كدام شخصيت؟، حيای پسنديده و شرم ناپسند، رابطه حجاب زن و غيرت مرد، عوامل سلب آزادی‌ها!، گفت‌وگوی آزادی با دختران سوئدی، پوشش زنان و مهار مردان، طرح‌های رهايی‌بخش برای زنان و مردان، جداسازی مدارس دخترانه و پسرانه در آمريكا، فروپاشی خانواده، اعتياد، ناپاكي و اشتغال زنان، از رياست خانه به استخدام كارخانه و فروش و قاچاق جهانی زنان آشنا می‌شوند.

نويسنده کتاب راز یک فریب در بخشی از مقدمه می‌نويسد: «بيش از هجده سال است درباره رفتارهای دختران و زنان به مطالعه و تحقيق و نظرسنجی پرداخته و با شماری زن بی‌حجاب مسلمان(!) و غيرمسلمان گفت‌وگو كرده‌ام. امروزه مشكل رفتارهای اجتماعی دختران و زنان، كمبود كتاب درباره حجاب نيست، فراوانی كتاب‌هايی است كه اغلب حرفشان تكراری، نگاهشان محدود و ادبيات‌شان بيگانه با روحيات مخاطبان است. از برخي نويسندگان می‌پرسم: اين كتاب را برای چه گروهی نوشته‌ايد؟ باحجابان يا بی‌حجابان؟ باحجابان كه اين‌ها را می‌دانند، بی‌حجابان هم كه هرگز نمی‌خوانند! مخاطب من در اين كتاب «هر فردی است كه بخواهد اندكی از راز پوشش زن را بداند و به فريب كاری غرب پی ببرد.» 

چاپ دوازدهم کتاب راز فریب با شمارگان دو هزار نسخه، در 296 صفحه و به بهای 70 هزار ريال روانه بازار كتاب و فرهنگ شده است.

از اين نويسنده تاكنون كتاب‌های «اخلاق و رفتارهای جنسی» (دفتر نشر معارف) مجموعه كتاب‌های «خوب زندگی كنيم» (انتشارات لاهيجی)، «عقل متفاوت زنان»، «آموزش و هدايت كودک»، «مطالعه چهار هزار كتاب؛ پيش از دبستان» و لوح‌های فشرده تربيتی و روانشناسی با عنوان «زندگی در روشنايی» منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط