سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
تشریح برنامه‌های جشنواره کتاب و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان

برنامه‌های شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در نشست رسانه‌ای با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشریح می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صادق رضایی، مدیرعامل کانون و حمید نوایی‌لواسانی، دبیر شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان به تشریح برنامه‌های این جشنواره و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی خواهند پرداخت و به سوال‌های آنان پاسخ می‌گویند. 

نشست رسانه‌ای تشریح برنامه‌های شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، ساعت 10 صبح چهارشنبه، پنجم تیر 1392 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون؛ واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. 

در عین حال نمایشگاهی از مجموعه‌ بهترین کتاب‌های منتشر شده در 6 سال گذشته همزمان با جشنواره کتاب کودک و نوجوان از 15 تا 18 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می شود. 

در این نشست همچنین پوستر این جشنواره و تعدادی از کتاب‌های چاپ جدید کانون توسط مدیرعامل کانون رونمایی می‌شود. 

سه‌شنبه، 18 تیر همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان طی مراسمی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها