سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
فراخوان مسابقه فیلمنامه‌نویسی کانون منتشر شد

چهارمین مسابقه فیلمنامه‌نویسی کانون به موضوع‌های سنت‌های قومی و بومی، سرزمین مادری، خلیج‌فارس و آزاد اختصاص یافته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقه فیلمنامه‌نویسی را با هدف شناسایی استعدادهای جوان و ژرف‌اندیش برای چهارمین دوره برگزار می‌‌کند. 

بر همین اساس در این مسابقه، فیلمنامه‌ها در دو بخش داستانی و پویانمایی کوتاه و بلند (سینمایی) پذیرفته می‌شوند که هر فیلمنامه تنها در یک بخش از جشنواره می‌تواند شرکت کند. 

آخرین مهلت ارسال آثار برای علاقه‌مندان، اول مهر سال 92 اعلام و مراسم پایانی آن در دی ماه امسال تعیین شده است. 

بر اساس این فراخوان هر متقاضی می‌تواند حداکثر دو فیلم‌نامه را به دفتر جشنواره ارسال کند و هر فیلم‌نامه باید در سه نسخه چاپ شده، به همراه لوح فشرده آن حاوی فایل متنی(word) ارسال شود. 

تکمیل برگه‌ درخواست شرکت به همراه ارسال یک قطعه عکس 4×3 نویسنده، ارسال فیلمنامه‌ها در اندازه A4 به صورت تایپ شده و در یک طرف کاغذ از جمله مقررات این مسابقه به شمار می‌رود. 

دبیرخانه این مسابقه اعلام کرده است فیلمنامه‌های ارسالی نباید در دوره‌های قبلی این رقابت شرکت کرده باشند. همچنین نباید بر اساس فیلمنامه‌های ارسالی هیچگونه فیلمی ساخته شده باشد. 

در عین حال، هیات انتخاب از میان آثار رسیده فیلمنامه‌های مناسب را به هیات داوران معرفی خواهند کرد و فیلم‌نامه‌های ارسالی پس از پایان جشنواره برگشت داده نمی‌شود.

امور سینمایی کانون تندیس جشنواره به همراه هدیه‌ نقدی 15 میلیون ریالی را به عنوان جایزه این مسابقه در نظر گرفته است. 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان دکتر بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26، مجتمع شهید ملک شامران، امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کدپستی 1511647416 ارسال کنند. 

.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط