یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
پنج‌قلوهای قمی اعضای کتابخانه‌ پستی کانون قم شدند

شماره عضویت‌های یک تا پنج کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به نام پنج‌قلو‌های ساکن روستای پستگان از توابع استان قم ثبت شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدباقر، علی‌رضا، معصومه، ابوالفضل و محمدرضا مصطفایی اولین اعضای کتابخانه‌ پستی کانون استان قم هستند که در سفر اخیر مسوول کتابخانه‌ پستی، به روستای پستگان عضویت خود را تمدید کردند.
 
این پنج قلوهای قمی بیست و سوم آذر سال 1383 در روستای پستگان بخش جعفریه به دنیا آمدند و در 7 سالگی شماره‌های عضویت یک تا پنج کتابخانه‌ پستی کانون استان قم را به نام خود ثبت کردند و هم اکنون در کلاس دوم دبستان مشغول به تحصیل هستند.
 
به گفته مسوول کتابخانه پستی کانون قم این اعضای فعال، تاکنون تعداد زیادی از کتاب‌های ارسالی کانون را مطالعه و بازگردانده‌اند. 

کتابخانه‌های پستی وظیفه‌ ارسال رایگان کتاب از طریق پست را به کودکان و نوجوانان روستایی بر عهده دارند و در این خدمت‌رسانی فرهنگی دو کتاب طی 15 روز یک بار در داخل پاکت قرار می‌گیرد و به نشانی اعضا ارسال می‌شود و هر عضو پس از مطالعه‌ کتاب، آن را داخل پاکت قرار داده و بدون صرف هزینه‌ای به کتابخانه بر‌می‌گرداند.
 
همچنین مسوولان کتابخانه پستی همراه با ارسال کتاب، فعالیت‌هایی مانند معرفی شخصیت، معرفی وقایع، مسابقه‌های مختلف را نیز به صورت مکاتبه‌ای و غیر حضوری به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق محروم ارایه می‌‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط