سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
رونمایی از «گنجینه اخلاق» در همایش پا به پای آفتاب

در جریان همایش تجلیل از مقام علمی و معنوی آیت‌الله جلالی خمینی با عنوان «پا به پای آفتاب» از جلد پنجم کتاب «گنجینه اخلاق» با موضوع رساله حقوقی امام سجاد (ع) رونمایی می‌شود. این مراسم 12 خرداد به کوشش دفتر طلاب جوان خانه شهریاران جوان برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، حسن اشتری، مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان در این باره گفت: آیت‌الله جلالی خمینی شاگرد، یار، همراه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خزانه‌‌دار اسرار انقلاب اسلامی در زمره بزرگانی به شمار می‌آید که نکوداشت آنان، بزرگداشت علم، دین، اندیشه و اخلاق است. 

وی هدف از برگزاری این همایش را تبیین ابعاد شخصیتی حضرت آیت‌الله جلالی خمینی برای نسل جوان دانست. 

اشتری گفت: همچنین در اين همایش از جلد پنجم کتاب «گنجینه اخلاق» با موضوع رساله حقوقی امام سجاد (ع) رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای بزرگراه کردستان همزمان با يكشنبه (12 خرداد ماه) ساعت 10 برگزار خواهد شد. 

آیت‌الله جلالی خمینی اکنون مسوولیت روحانیت و حوزه‌ علمیه‌ شرق تهران و امامت مسجد احمدیه نارمک را به عهده دارد و از اولین روزهای دهه ۱۳۴۰ فعالیت‌های مذهبی و سیاسی خود را در منطقه شرق آغاز کرده است. وی تحصیلات ابتدایی را در شهر خمین گذراند، بخشی از دروس مقدماتی حوزه را در آن شهر به اتمام رساند و بعد به قم مشرف شد. در ابتدای ورود به قم به محضر امام خمینی(ره) رسید و از آن تاریخ مورد لطف و مرحمت امام (ره) قرار گرفت، پس از طی دروس مقدمات در درس سطح حضرات حاج شیخ جواد تبریزی، مرحوم آیت‌الله مشکینی و سلطانی طباطبایی شرکت کرد، پس از پایان دوره سطح در درس خارج فقه مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی به مدت چهار سال شرکت کرد و همزمان با درس آیت‌الله بروجردی در دروس فقه و اصول حضرت امام خمینی (ره) حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط