دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
اندرزهای عرفانی و حکیمانه پیامبر(ص) و امیرمومنان(ع) برای نوجوانان

دو کتاب انتشارات پازینه که به بیان اندرزهای عرفانی و حکیمانه پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) ویژه گروه سنی نوجوان می‌پردازند، به دلیل استقبال این گروه سنی به چاپ‌های دوم و چهارم رسیدند.-

سید علی‌اصغر شریعت‌زاده، مدیرمسوول انتشارات پازینه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به آثار دینی مذهبی این انتشارات، اظهار کرد: تلاش ما بر آن است که بتوانیم در حوزه کتاب‌های دینی، گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار دهیم. از این رو، دو جلد از کتاب‌هایی که از سوی نشر پازینه منتشر شده‌اند،‌ به علت اقبال مخاطب نوجوان به چاپ دوم و چهارم رسیدند.

وی ادامه داد: کتاب «110 گزیده اندرزهای حکیمانه کاروان سالار عرفان، مولا علی(ع)»، به چاپ دوم و کتاب «اندرزهای حکمت آموز خورشید عرفان، پیامبر اعظم(ص)» به چاپ چهارم رسیده است.

شریعت‌زاده گفت: در این دواثر به ترتیب اندرزهای حضرت علی(ع) و پیامبر اعظم(ص) در قالبی متفاوت ویژه گروه سنی نوجوان ارایه شده‌اند و اهتمام بر آن بوده است تا با زبانی رسا و شیوا مطالب برای گروه هدف بیان شوند.
مدیرمسوول انتشارات پازینه افزود: هر یک از این دو اثر با شمارگان پنج هزار نسخه روانه بازار نشر شده‌اند.

وی در ادامه کتاب «مساجد اولیه اسلام تا دوره سلجوقی» را به عنوان جدیدترین اثر نشر پازینه معرفی کرد که مراحل قانونی خود را برای انتشار طی می‌کند.

شریعت زاده درباره این اثر اظهار کرد: این کتاب نوشته باربارا فینستر، محقق و نویسنده آلمانی است که توسط فرامرز نجد سمیعی ترجمه شده است و به لحاظ موضوعی، مساجد را از زمان صدر اسلام تا پایان دوره تاریخی سلجوقی بررسی می‌کند.

مدیرمسوول نشر پازینه گفت: در این اثر،‌ تعریف کلی از مسجد و مصلی ارایه و پس از آن، تمامی مساجد شاخص در دوره تاریخی سلجوقی معرفی شده است؛به عنوان مثال، مشخصه‌های مساجد عنوان و درباره طرح آن‌ها اعم از مساجد ایوان‌دار، ستون‌دار یا گنبددار بحث شده است.

وی ادامه داد: این اثر تابستان سال جاری در 600 صفحه و قطع وزیری روانه بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط