سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
«فرهنگ جامع مدیریت» برای نخستین‌بار خواندنی شد

برای نخستین بار کتاب «فرهنگ جامع مدیریت» ویژه دانشجویان رشته مدیریت ورزشی در مقاطع مختلف تحصیلی به همت شهرام علم، مریم منظمی و زهرا علم از سوی نشر علم و حرکت روانه بازار کتاب شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، تقسیمات اصطلاحات و واژه‌های علوم تربیت‌بدنی و ورزش در سه بخش مستقل، از ویژگی‌های کتاب «فرهنگ جامع مدیریت» به شمار می‌آید که برای نخستین‌بار در رشته مدیریت ورزشی ارایه شده است.

کتاب «فرهنگ جامع مدیریت» با هدف پوشش و تامین خلاء‌های موجود در منابع رشته مدیریت ورزشی در سه بخش تالیف و ترجمه شده است.

دانشجویان رشته‌های مدیریت ورزشی و علوم تربیت‌بدنی مخاطبان کتاب «فرهنگ جامع مدیریت» محسوب می‌شوند. بخش نخست و عمده این کتاب به فرهنگ توصیفی واژه‌ها و اصطلاحات مورد استفاده در مدیریت ورزشی به ترتیب حروف الفبای انگلیسی تعلق دارد.

محتوای بخش دوم این نوشتار شامل واژه‌نامه فارسی به انگلیسی است. همچنین مخاطبان کتاب «فرهنگ جامع مدیریت» در فصل سوم با آغازه‌ها و اختصارات در مدیریت تربیت‌بدنی و ورزش آشنا می‌شوند.

مولفان در بخشی از این کتاب نوشته‌اند: «میان‌رشته‌ای بودن علم مدیریت و علوم تربیت‌بدنی و ورزش، سبب گردآوری و تنظیم واژه‌ها و اصطلاحات میان رشته‌ای موجود در متون علمی در این دو رشته شده است.»

نخستین چاپ کتاب «فرهنگ جامع مدیریت» با شمارگان یک هزار نسخه، در 192 صفحه و به بهای 80 هزار ريال از سوی نشر علم و حرکت روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط