یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
«چگونه یک مربی حرفه‌ای فوتبال شویم؟» در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرمسوول نشر توپ از رونمایی کتاب «چگونه یک مربی حرفه‌ای فوتبال شویم؟» در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.-

بهزاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «چگونه یک مربی حرفه‌ای فوتبال شویم؟» می‌کوشد در هفت فصل مطالبی را درباره تکنیک‌ها و تاکتیک‌های فوتبال، بدنسازی، آسیب‌شناسی ورزشی فوتبال، روانشناسی ورزشی، مربیگری فوتبال، تغذیه مناسب فوتبالیست‌ها، قوانین و داوری بازی به مخاطبان ارایه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به حرفه‌ای و جامع شدن ورزش فوتبال، یک مربی نیاز دارد تا این علوم مختلف ورزشی را از جوانب گوناگون بررسی کند و فرا بگیرد.

این نویسنده و مترجم حوزه علوم ورزشی با بیان این‌که کتاب «چگونه یک مربی حرفه‌ای فوتبال شویم؟» از سوی مدرسان فیفا تایید شده است، عنوان کرد: این اثر برای نخستین‌بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود و به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که اکنون این اثر در مرحله صفحه‌آرایی قرار دارد، گفت:‌ نخستین چاپ کتاب «چگونه یک مربی حرفه‌ای فوتبال شویم؟» با شمارگان یک هزار نسخه در 300 صفحه منتشر خواهد شد. البته هنوز بهای نهایی آن تعیین نشده است.

این کتاب را بهزاد نوشادی ترجمه کرده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مصلای بزرگ تهران پذیرای اهل قلم و علاقه‌مندان به دنیای کتاب خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط