سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
حضور پرشمار دانش‌آموزان در نمایشگاه استانی کتاب

نماینده ناشران استان یزد گفت: حضور عده زیادی از دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان، تحول مثبتی را در روند خرید و فروش کتاب در این نمایشگاه ایجاد کرد.-

محمدرضا کلان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: هرچند ناشران یزدی شرکت کننده در پنجمین نمایشگاه استانی کتاب در روزهای نخست از خرید کتاب در نمایشگاه رضایت نداشتند اما با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان به تدریج بر عده بازدیدکننده‌ها افزوده شد، به طوری‌که این روزهای پایانی، اکثر ناشران از پویایی نمایشگاه و میزان خرید و فروش کتاب اعلام رضایت کرد‌ه‌اند.

 وی افزود: بر اساس تفاهم ایجاد شده بین مسوولان اداره کل اداره ارشاد اسلامی، مسوولان اداره آموزش و پرورش و شرکت تعاونی ناشران استان یزد، دستورالعملی به مدارس استان ابلاغ شد تا فرصت و شرایط لازم برای حضور دانش‌آموزان در پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد فراهم شود.

کلان با اشاره به این‌که نمایشگاه استانی یزد ساعت 20 امشب به پایان می‌رسد، گفت: بسیاری از مردم بازدید خود را به اصطلاح به دقیقه 90 و ساعات پایانی نمایشگاه موکول کرده‌اند و همین امر باعث شده است تا  فروش کتاب در روزهای پایانی رونق خیره‌کننده‌ای داشته باشد. 

نماینده ناشران استان یزد گفت:‌ ساعت 17 امروز(سه‌شنبه) مراسم رونمایی از کتاب «کلیله و دمنه» با حضور جمعی از اهل قلم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در سالن فجر، غرفه برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود.
پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد در دو سالن فجر و احمدی واقع در دانشگاه یزد از دوم اسفندماه آغاز شده و تا امروز هشتم اسفندماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط